Vinland pe Facebook
Scormonitor
Ce va pregatesc
< 2017 >
August
  • No Events
Prin lumea vinurilor

Reclamă Cabernet Sauvignon Sâmbureşti – epic failure

By on December 8, 2013

 

Sectorul vinicol al României vrea să dea înainte. :)))

Râd cu lacrimi…

 

Sâmbureştiul s-a trezit la viaţă şi a zis să marketeze şi el un nou vin – Cabernet Sauvignon…

Ce a ieşit?

Vedeţi şi voi aici:

Domeniile Sâmbureşti – Reclamă

 

După ce mi-am înghiţit vorbele  de la “Chardonnay – un vin care înţelege femeile”, de data asta nu am mai răbdat.

Reclama în sine este stupidă.

Arată o sumă de imagini, destul de neinspirate, în chip de revers al vorbelor care apar, iar la sfârşit te întreabă: “Crezi în toate astea? Atunci nu cumpăra  Cabernet Sauvignon de Sâmbureşti”

Să cred în care astea?

În imagini sau în vorbe???

Apoi, din dorinţa de a fii cool, reclama, (reclama, da??) vine cu un îndem negativ: NU CUMPĂRA!

WTF???

Între “Crezi în toate astea?” şi  “Atunci nu cumpăra  Cabernet Sauvignon de Sâmbureşti” nu există nici o pauză, de o secundă aşa… timp în care să te dumireşti în ce să crezi….

Şi, băi geniilor, da, mie îmi place să mai merg şi pe drumul bătut şi să mă mai şi fofilez aşa din când în când. Magellanilor şi Marco Polilor. Voi Napoleoni şi Alexandri Macedoni! 😀

 

Deci, da! Sunt consumator disciplinat şi nu voi cumpăra acest vin vreodată!

 

Apoi de ce femeile nu l-ar înţelege?  Sunt proaste ? Sau ce? Credeţi că femeile din Romania nu au trecut de stadiul “Apă plată cu lămâie?” Sau credeţi că li s-ar potrivi doar Chardonnay-ul?

Şi acum, ca să vedeţi până unde merg ăştia cu misoginismul, avem aşa:

Chardonnay – un vin care înţelege femeile

Cabernet Sauvignon – un vin PE care îl înţeleg bărbaţii…

Ce rezultă de aici? ….

Cam asta se întâmlpă când firma de PR angajată să facă aşa ceva…se mai ocupă între timp şi de comunicare pe jucării de pluş, pe zacuscă de la Corabia , pe tenişi de Drăgăşani…

Dar nu la  firma de PR e problema, ci la cei care au aprobat proiectul… iar la urma urmei…nici măcar nu mă interesează. 😀

 

Partea tristă este  că precis nu au trecut prin nici un Wine Bar din Bucureşti (vă dau şi lista şi definiţia  dacă sunteţi habarnişti) ca să vadă cât de apreciat este Cabernet Sauvignonul de către femei.

Probabil că au fost în cârciumile din Teheran…

 

Vreţi o reclamă bună  de Cabernet Sauvigon? 😀

Privţiţi ce au făcut cei de la Concha y Toro (mă scuzaţi, poate nu se ridică la acelaşi nivel)

Concha y Toro  – Reclamă

Sau, dacă nu v-am convins, iată reclama mea preferată:

Vinuri Georgiene – Reclamă

 

 

TAGS
RELATED POSTS
4 Comments
  1. Reply

    Calin

    December 9, 2013

    Nu la fel de nasoala ca “reclamele” Subway 🙂
    Mi-am adus aminte de Concha Y Toro – Carmenere, primul meu pas in lumea vinului.

  2. Reply

    cristi

    December 9, 2013

    Hahaha…Aia de la Subway cu zombie e absolut fabuloasa… 🙂

  3. Reply

    claudyu

    December 14, 2013

    e foarte tare piesa de la reclama la fel ca si vinul :cum i se zice la piesa

LEAVE A COMMENT

*