Zi de zi ceva
Cinci năzdrăvănii din lumea vinului mioritic.
Cu imaginea si PR-ul la vin e mai greu…
Așa că nici nu a început bine anul 2014 și, deja, am strans în tolbă niște muniție de făcut glume (uneori proaste) pe seama producătorilor români de licori bahice.
Iată topul:
5. Petro Vaselo – Fetească Neagă 2012
Ce e greșit în poza asta?
V-ati prins! Prețul!
Oricât de a dracu ar fi Feteasca asta Neagră, 105 lei pentru o versiune din 2012 e cam de porc. Adica 23 de EUR.
Pentru că o fi vreo vie nouă și a produs doar 1000 de kile la hectar, e o variantă interesantă să promovezi vinul ăsta ca fiind o ediție limitată. Da, ediție limitată e, că atât a putut via, nu că au cules strugurii în noaptea de Sf. Dumitru cu mâna unor virgine sau că din cele 2000 de tone de fetească au ales pe sprânceană 3000 de kile ca să faca vinul ăsta.
Din păcate investiția într-o etichetă și și o sticlă mai smecheră doar fac să prostească consumatorul.
4. Casa de vinuri Cotnari – Hai să vindem un roze la Paris, muică!
Gata! Mergem, facem dregem! Dar mai cu cap.
Cu mic cu mare, mergem cu Colocviu Fuchsia la Paris să le arărăm francejilor ce e alea vinuri românești. Idee(e)ea e că arătăm în același timp că suntem si prostovani (zis și agramați), iar în ceea ce privește compoziția cromatică a afișului suntem cu niste ani în urmă în materie de design.
Când am văzut afișul am avut impresia că au scos ăștia de la Policolor un nou sortiment de vopsele…printre altele.
3. Vin o fi? Ulei o fi? – Halewood
Eu zic că e vin, dar convingeți-vă singuri.
Dintre toate florile din lume, din sticla de vin halewoodian, iese aia a soarelui.
Chiar mă gândesc la o descriere cam asa : Nas reținut, cu arome retrase si lipicioase de presă de seminte încinsă. Corpul este foarte gras cu note onctuoase de ” Undelemn de la Bunica” , alunecă pe gât ca Bran pe banană și se sfârșese cu note minerale de 15W40″
Poza asta de aici nu e chiar rea, dar nu stiu daca ati văzut panourile publicitare din București…
2. Pe doi este Sâmbureștiul
Deja știți minunatele campanii de promovare a vinului misogin.
Le aveti aici: http://www.vinland.ro/prin-lumea-vinurilor/reclama-cabernet-sauvignon-samburesti-epic-failure/
Totuși, următorul bonus i-a propulsat pe locul doi în top.
Șato Valvis – Chardonnay – in Mega Image.
Pentru că Mega Image au deschis un Shop & Go în Șatoul Sâmburești au primit “dreptul” de a comercializa cel mai bun sâmbureștean în lanțul lor de Retail.
Deci, dacă îl vedeți în restaurante, în meniuri, să îi spuneți chelenerului că la Mega Image era ma ieftin.
La mine cred că e o chestie de masocheala: cu cât mai multe drăcii fac sâmbureștenii, cu atât mai simpatici îmi sunt.
1. În fruntea topului și câștigător detașat este Tenuta Colibași – da, ați citit bine!
Tenuta Colibași nu face Loganuri, nici măcar nu e de la Argeș. E de la Olt. Colibași de Olt.
O nazdrăvănie conceptuală mai mare decât asta nu mi-a fost dat să văd până acum.
– site-ul este parțial funcțional și este în italiană. Certamente. Vor să facă Barolo din Novac.
– iată o foarte frumoasă descriere a Cramei ” Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.” Da? Am reținut?
– cumătra aia din poze, se pare că a spart tezaurul BNR-ului și îi mulțumesc lui Dumnezeu că i-a dat doar 10 degete. Dacă era miriapodă, admiram toată cloșca cu tot cu pui, cu ouă, cu cocoș, cu coteț … toate de haur ‘ncațaș.
– ce caută duduile alea deghizate cu straie populare la tenută?
– a se mai observa și gestul gacicii mai inalte din stânga… 😀
– am băut și vin de la ei… așa am constatat ca chinejii au dreptate când mai cer Pepsi din când in când.
Tenuta Colibași… :))
Aprofundati: http://www.tenutacolibasi.ro/
Și cu acestea fiind zise, până la ediția următoare a topului…have fun! 😀