Vinland pe Facebook
Scormonitor
Ce va pregatesc
< 2021 >
October
  • No Events
Zi de zi ceva

Porcus Turisticus ssp. Romanicus (1)

By on May 17, 2012

 

La câte cazuri am în pușculiță,  probabil că voi concura ca număr de episoade cu scenaristul de la “Tânăr și Neliniștit”

Preambul:

În România există o categorie destul de vastă de oameni nesimțiti. Iar acesti oameni iau diverse forme: șoferi, vecini de bloc, turiști, vânzător la aprozar,  cocoană la ghișeu la primărie și așa mai departe. Ocupați-vă voi de majoritatea pentru ca eu ii voi lua în primire pe cei deghizati în turisti.

 

Episodul de azi:


Dincolo am găsit mai ieftin.

 

Zilele trecute, cineva freacă un consultat în turism la maxim pentru o ofertă care să se încadreze în anumite criterii. Oferta era pentru Loipersdof/Austria – am zis asta că poate oi avea ghinionul ca vita să citească – presupunând că știe.

Consultantul se străduiește și în cele din urmă îî dă niste oferte care să se încadreze in buget, cerințe, orientare spațială, feng-shui și toate cele.

Asta repet: după 7 suceli, 10 răzgândeli, 5 nehotărâri și 4 amânări. După oferirea celui mai bun pret posibil…

Clientul este de acord așa verbal.  Aleluia! Câteva zile pace. Nici un semn. Apoi sună și cuvântează: “Bună ziua, îmi pare rău dar totuși am găsit în altă parte la 550 EUR, la dvs 630 este cam scump. Am găsit la Agentia X. Oricum știu că v-am frecat și îmi pare rău. Dacă totuși lăsați la 600 EUR încheiem contractul cu dvs.”

Clientul nu știe (sau nu realizează) că agentii de turism și mai toată branșa se mai știu între ei.

Consultantul nostru sună la cealată agentie: ”

“Salutare! Spune-mi si mie la cât aveți hotelul H din Loipersdorf? ”

“Pai la 650 de euro. De ce?”

“Uite cică cineva a cerut la voi  si i-ați dat la 550 EUR” .

“Da, a cerut dar 650 este la noi – cu atat l-am dat .”

“Ok, Ms.!”

 

Dezlegarea crimei.

Porcus Turisticus ssp. Romanicusa cerut ofertă la altă agenție, a văzut ca poate lua și de acolo,  a dat jos din tarif el – pe barba lui 100 de Euro si apoi a solicitat o scădere de preț mergând practic la șantaj.

Din păcate este o practică întâlnită și din ce în ce mai frecventă a turiștilor.

 

Ca de obicei, 2 sfaturi:

Pentru agentii: Dragii moșului, dacă vă țineți pe pozitii, nu pierdeți nimic. Din contră câștigați și respect și clienti serioși. Aveși și șansa de a scăpa de lepădături.

Pentru Porcus Turisticus ssp. Romanicus ( aici o să scriu rar și cu litere mari  – sigur are deficiențe de citire și înțelegere)

P O R C U L E,    S  Ă    Ș T I I    C Ă  A L L    I  N C L U S I V E   E   Ș I  L A    2 0 0  E U R O   L A  5  S T E L E.  D O A R   T R E B U I E  S Ă  C A U Ț I.

 

P.S. Foarte important. Acest post este scris în nume personal. Nu implică părerea sau opinia niciunei alte persoane sau firme.

 

 

TAGS
RELATED POSTS
1 Comment
  1. TTT

    February 28, 2013

    GENIAL !!!!

Comments are closed.