Vinland pe Facebook
Scormonitor
Ce va pregatesc
< 2020 >
November
  • No Events
Turism - În tranșee

Categoria cei mai nesimțiți: Hotel Aquae Dacice – Geoagiu Băi

By on July 16, 2012

 

Cu o reprezentație de mare clasă acest hotel din Geoagiu Băi a reușit rara performanță să câștige locul întâi  la două categorii din cadrul concursului “Mârlanii turismului românesc”

 

  1. Locul 1 cu coroniță la categoria  – Cea mai mare lipsă de profesionalism
  2. Locul 1  cu două coronițe și steag la categoria – Suntem nesimțiți și ne șade bine

 

Concursul s-a desfășurat, fără voia mea, săptămâna trecută de vineri până vineri și s-a întamplat așa:

 

VINERI

Clientul S, prieten de-al meu mă roagă să  îi rezerv la acest hotel 4 camere duble cu mic dejun timp de o săptămână.

Procedez regulamentar la contactarea telefonică a hotelului.

Prima surpriză: numărul de telefon 0254 249 216 nu este alocat. Procedez în a tasta primul număr de mobil. La ăsta nu răspunde nici dracu.

Abia al treilea număr de telefon e câștigător.  Îi intreb daca au camere, răsund afirmativ, apoi îi intreb dacă le pot trimite comanda pe e-mail ca mai apoi să imi trimită conractul si factura. Răspuns: DAAA!

Trimit.

 

LUNI

Pace, nici o treaba, nici un raspuns.

 

MARTI

Trece ziua, vine seara, pe la 13:00 sun.

Îmi răsunde aceeasi cumătră. “Aaaa, vai, dar nu știu ce are   mailul, nu functioneaza…”

Deci așa, după ce v-au tăiat telefonul, nici net nu mai aveți.  Întreb totuși cum aș putea sa fac rezervarea.

La care  ea  îmi răspunde: „Vă trimit prin  mesaj o adresă de e-mail în 2 minute”.

Aștept….aștept…aștept..cam o oră și jumătate așa.  Sun.

“Bună ziua, îmi puteți trimite totuși adresa de e-mail??? Rrrrrrr”

“Aaa…da, sigur am uitat…imediat”

Aștept….aștept…aștept..cam 40 de min de data asta. Dracii imi cam săriseră.

Sun din nou.

“Bună ziua, din nou vă deranjez.  Îmi puteți trimite totuși  acea adresa de e-mail??? Rrrrrrr”

“Vaai da, sigur în două minute.”

 

O trimite după alte 30 de min.

 

În sfarșit. Trimit o rezervare  de 7000 de lei la un hotel din România, în anul 2012, pe adresa de e-mail: apocaliptika_girl@…..

Cool, nu! 😀

 

MIERCURI

Pace! Nici un răspuns.

 

JOI

Pace! Nimic.

Mi-am dat seama că sunt niște nesimțiți.

 

VINERI

Sun iar și iată conversația apocaliptică:

EU:“Bună ziua. Mă straduiesc de 8 zile să fac o rezervare la dvs. Credeți că ma puteți ajuta cumva? Telefoanele nu vă funcționează, adresa de mail la fel.  Mă puneți să trimit mailuri de rezervare la Marilyn Manson și Judas Priest …spuneți-mi vă rog cum să procedez. “

Cumătra: Dar nu a ajuns nici un mail la mine.

Eu: Doamnă, precis a ajuns, vă rog sa mai verificați odata. Haideți să verificăm împreună adresa de mail.

Cumătra: Vai, tot ce se poate, nu știu ce să zic….

Eu: Bun, cum pot efectiv face rezervarea…?

Cumătra: Păi nu știu ce să vă zic… De când vroiați camerele?

Eu: Dohaaaa…. Din data de:

Cumătra: Vaai, dar să știți că nu mai avem.

Eu fără aer, făceam ca peștele (diverse cuvinte  gingase îmi veneau în minte. ):   Am ințeles! O zi bună .

 

In 30 de min băteam palma pe 7000 de lei cu hotel Termal 3*  – Geoagiu Băi.

Relaxat, profesionist.

Prietenul S a trecut de curiozitate pe la acest hotel ( Aquae Dacice – Geaogiu Băi – îl pomenim că ajută la tăguire) și a făcut stânga împrejur la recepție.  De ce?:  D’aia….

 

Concluzie:

Aștia de la Hotel Aquae Dacice Geoagiu ( l-am taguit de vreo 3 ori ) nu au nici cea mai mică trebă cu turismul.  Asta nu e ceva spectaculos la Romanica. 70% din cei care au pensiuni ori hoteluri nu au treabă cu turismul.  Partea proastă e că ăștia nu au treabă nici cu bunul simț.

Mi se pare mai mult decât penibil ca în 2012 să nu ai telefon fix funcțional sau adresă de e-mail.

Din păcate asta este una din multiplele fețe de doi lei ale turismului românesc pe care noi ne străduim cu atâta jind să îl promovăm…păi merită???

 

Ca de obicei  doua sfaturi:

Pentru voi:

Dragii moșului,  NU ! NICIODATĂ hotel Aquae Dacice. Nici dacă ar fi ultimul. Vă aruncați banii pe o fereastră neagră și urâtă și vă stricati concediul. Poate dacă aveți niște dușmani prea fioroși să îi trimiteți în acest limbo.

Pentru ei:

Dacă nu aveți bani pentru factura la telefon puteți zice. Nu e un capăt de țară. Dacă nu vreți să vă virăm banii în cont și vreți cheș că să  mai faceți o evaziune mică, iarăși cuvântați.

Mai concentrati-vă un pic  și apoi ne mai vedem. Sunt sigur că vă puteți reveni. 😀

 

Pace!

 

 

O să revin pe de altă parte cu o recomandare de pensiune foarte frumoasă, care face cinste turismului românesc,  dar să mai îmi treacă dracii si sila de Aquae Dacice.

 

 

 

 

TAGS
RELATED POSTS
8 Comments
  1. Reply

    Andreea Tudoran

    July 24, 2012

    Un comentariu usturator la adresa acestui hotel..Daca dumneavoastra nu intelegeti anumite detalii gen adrese de e-mail nu este vina nimanui.Imi pare rau pentru incidentele care vi s-au intamplat,insa consider ca dumneavoastra aveti o mare parte din vina.NU cred ca ati fost vreodata la acest hotel sa va afirmati atat de ferm parerea.Nu aveti habar de ospitalitatea si bunul simt al acelor oameni.Dar oare merita sa ne afirmam daca nu suntem bine pusi in tema cu subiectul?

  2. Reply

    cristi

    July 27, 2012

    Bună Andrea,
    Ceea ce am scris mai sus mi s-a întâmplat mie personal în anul 2012. Din punctul meu de vedere, acest tip de comportament în industria ospitalității este absolut inadmisibil. Personal nu admit să ajung în situatia să mă rog de un hotelier să îmi rezerve o cameră sau patru. Nu am ajuns să mă rog hotelieri să le bag bani în buzunar. Dacă știi despre ce este vorba (cazul de mai sus) este foarte bine…dacă nu, nu mai este chiar asa bine. 🙂 Adevărat, nu am fost la acest hotel și nici nu cred că voi călca vreodată pe acolo, dar acei prieteni au fost…
    La finalul postului, după cum ai citit, sunt gata oricând să laud pensiuni sau hoteluri care merită asa ceva…și incredibil, mai avem și din astea.

  3. Reply

    cristi

    July 27, 2012

    Adresele l-am inteles perfect doar că fie nu funcționau fie nu erau citite mesajele…Iar pe de alta parte sunt chiar curios unde este vina mea in toată povestea? Ce am gresit eu? Ce trebuia să mai fac?
    Cât despre ospitalitatea acelor oameni, este altă poveste. Momentan nu au trecut testul elementar de profesionalism.

  4. Reply

    dava

    July 31, 2012

    Cred ca ai fumat cam mult, ceva legale de nu mai stii ce vb la tel si pe ce maill trimiti de ai ajuns sa faci asemenea comenturi daca nici nu ai stat la hotelul acela.Nu uita primele lucruri inainte sa faci rezervarii la orice hotel din tara NU FUMA NIMIC

  5. Reply

    cristi

    August 1, 2012

    Cred ca nu ai reusit sa citesti tot…
    Postarea NU are legatura cu statul la acel hotel…ci cu ceva premergator…

    Era si culmea să mai și stau pe acolo.. :))

    Cu cei de la Termal am rezervat in 30 de min. Deci se poate.
    Sunt cateva hoteluri absolut in regula in Geoagiu, pe care le recomand de altfel… dar daca ne batem joc unii de altii măcar sa o facem bilateral…

  6. Reply

    Andreea Tudoran

    August 1, 2012

    Totusi daca te plangi atat de tare de incidentele petrecute de ce ai tinut si ai insistat cu ardoare sa iti cazezi prietenii acolo?Puteai sa ii cazezi oriunde altundeva,intr-un loc in care reclama nu era atat de neadevarata si usturatoare.Dupa cum bine observ,ai schimbat putin articolul despre hotel.DECI SI LA VOI SE POATE SPRE MAI BINE.INCET DAR SIGUR,CA DOAR E ROMANICA,NU?

  7. Reply

    cristi

    August 2, 2012

    Cei drept. Am scos o frază “usturătoare” cum zici tu și am mai adăugat “Mai concentrati-vă un pic și apoi ne mai vedem. Sunt sigur că vă puteți reveni”
    Poate chiar isi revin…
    La sfaturi trebuie să admint că am fost mai virulent decât ar fi trebuit, dar asta nu schimbă cu nimic fondul problemei.
    Nu e vorba de a insista pentru a face ceva. Este vorba în a insista pentru a ajunge la o concluzie. După cum ai citit i-am și cazat în altă parte.

    Care “voi”? că sunt eu și mouse-ul. 🙂

  8. Reply

    maximus decimus

    August 12, 2012

    pare cam apocaliptika andreea 🙂

LEAVE A COMMENT

*